Wednesday, March 10, 2010

Program "Menggapai Bintang" di SMODKB

11 Februari 2010 - 13 Februari 2010

"Puas dan menyeronokkan" adalah ungkapan setelah selesai menjalankan program "Menggapai Bintang" di Sekolah Model Khas Baling (SMODKB). Walaupun penat disepanjang perlaksanaan program, namun banyak pengetahuan dan pengalaman berguna yang mampu dicapai. Barisan fasilitator yang berkebolehan dan berkemampuan telah berjaya menjadikan program ini terbaik di antara yang terbaik. Bukan ingin berbangga tetapi itu lah kenyataan sebenar yang mampu digambarkan.
Buat adik-adik SMODKB, tahniah kerana anda mampu membuktikan kepada barisan fasilitator bahawa anda adalah peserta yang terbaik dan hebat. Kami semua berbangga dengan komitmen yang telah anda semua berikan disepanjang program. Kejayaan anda adalah kebanggaan buat kami. Walaupun pada mulanya kebanyakkan peserta sukar dikawal tetapi semangat yang kami bawa bagi menjayakan program ini membuatkan kami lebih yakin untuk berhadapan dengan keadaan sedemikian. Segala perancangan yang dibuat sebelum melaksanakan program amat penting dalam menjamin kejayaan sesuatu program. Terima kasih kepada pihak sekolah kerana komitmen yang diberikan sangat bagus. Tidak lupa kepada kaunselor sekolah iaitu En. Subri kerana banyak membantu kami dari segi pengurusan.

Tarian "Eeeq...Oooq"

p/s: Buat adik-adik SMODKB, belajar bersungguh-sungguh. Jangan sia-siakan masa yang ada. Selagi peluang terbentang luas, jangan biarkan peluang tersebut berlalu begitu sahaja. Tindakan kita pada hari ini penentu kepada masa hadapan kelak. Good Luck for u all. pastikan result PMR dan SPM tahun 2010 gempak...chayookk

0 comments:

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.