Thursday, February 25, 2010

Harapan Seorang Abang

Hari nie aku sangat gembira kerana harapanku utk melihat adik-adikku berjaya dimakbulkan Allah. Ada juga adikku yang menjejak langkahku. Hari nie kn keputusan STPM keluar. Petang tadi adik aku call. Dia bagitau die dapat result ok. Dia dapat 1A, 1A-, 2B dan 1C dengan PNGK 3.4. Maknanya adik aku mampu melangkah masuk university. Mak ayah aku mesti sangat gembira. Segala kesusahan mereka dulu terubat jua. Mungkin tuhan banyak menguji tahap kesabaran orang tuaku. Siapa tahu tentang perancangan tuhan.Dia maha mengetahui segalanya dan juga prihatin dengan permintaan hambanya. Sempat aku ucapkan tahniah tadi kepada adikku sebagai pembakar semangat utk dia terus berusaha menggapai kejayaannya. Terima kasih tuhan kerana mendengar permintaan hambamu ini. Good Luck adikku Nor Suhada binti Che Mat Hassan. Teruskan usahamu demi masa depanmu jua. Kini dua orang daripada kami adik-beradik mampu menjejak kaki ke university. Mudah-mudahan adik-adikku yang lain turut mengikuti jejak kami nanti. InsyaAllah……amin….

0 comments:

Post a Comment

  ©Template by Dicas Blogger.